Gázkészülék márkája

2010.01.29. 08:30

Na szóval megvan, hogy milyen típusú cirkot veszek. Idági a márkán filóztam. Elég sok blogot meg fórumot végigolvastam na meg persze kikértem a szerelőm tanácsát is. Amit az információkból leszűrtem az az, hogy itt is inkább kicsit drágábban venni gázkészüléket. Jobb ha az ember egy bejáratott és elismert márkát választ mint később a gatyáját is a javíttatásra költi. Na meg a fűtésre, mert ugye a készülékek hatásfoka sem mindegy (vagyis az elégetett gázból mennyi hőt termel és mennyi megy ki a szabadba ebből).

Szóval az infók alapján a következők játszanak: Vaillant, Junkers, Saunier Duval, Westel. Az utolsó nem valami nagy márka, de a gázszerelőm esküdött rá szóval megnéztem. Az első 3 árban közel hasonló, talán a Junkers drágább. Ő is esett ki a leghamarabb, mert a szerelő azt mondta, hogy nagyon jó megbízható cirko, de szerelni ne kelljen, mert az rohadt drága. A Saunier Duval és a Vaillant kb. egy kategória, ő az előbbit favorizálja. Azt mondja elpusztíthatatlan, két dologra kell figyelni csak, villámláskor áramtalanítsam, a rendszerben ne legyen kosz mert az tönkrevágja a szivattyút. Vagy pedig rakjak be egy plusz szűrőt. Mondtam is neki, jópofa vagy vigyázz erre te, nem én fogom a rendszert kiépíteni:) A Semia F24-es típusra esett a választásom, mert ez árban megfelelő volt illetve most akciósan majd 40e forinttal olcsóbban vehettem meg. Így lett 142e az ára, ami elég húzós, tegyük hozzá. Elvileg a jövőhéten meg is érkezik akkor lesz felszerelve, addig keresek valami kandallót.

A bejegyzés trackback címe:

https://gazkeszulek-kandallo.blog.hu/api/trackback/id/tr561711711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása