Elkezdtem a mozgolódást....

2010.01.19. 10:39

Na elkezdtem szervezni a gázfűtés kiépítését. Az emberemmel megkonzultáltam, miből mennyit, merre hány méter. Pontosabban még csak a radiátoroknál tartunk. Úgy számoltuk, hogy összesen 5 lapradiátorra lesz szükség ahoz, hogy szépen kifűtsem a lakást. Abból, kettő orbitális nagy és három kisebb. Majdnem elhasaltam mikor megtudtam a radiátoroknak az árát. Az már most látom, hogy a gázfűtés kiépítése nem lesz olcsó dolog.

Csak a radiátorok 60-70 ezer forintba fognak kerülni. És akkor még nincs meg a gázkészülék (konvektor), a rézcsövek amiben a melegvíz fog csordogálni, a szelepek meg még ki tudja mi kell. Na meg persze még ott vannak a munkadíjak is. Ja említettem már, hogy a házban idáig konvektorok voltak? Szóval most a teljes rendszert ki kell építtetnem. Lelki szemeim előtt már látom, hogy ürül lefelé a bankszámlám... na mindegy ez van. Fűteni kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://gazkeszulek-kandallo.blog.hu/api/trackback/id/tr961684161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása